اترو، خانهی مد ایتالیایی و تولید کنندهی پارچه، لوازم جانبی، کالاهای چرمی، پوشاک و عطر است که در سال 1968 میلادی توسط گیمو اترو تأسیس شد و همچنان به عنوان تجارتی خانوادگی اداره میشود.
رایحهها، رنگها، افکار و عطرهای اترو در کتابی مصور به مانند آلبوم دستور غذا فیلتر شدهاند. این ایدهی جدید به ما یادآوری میکند همانطور که پخت و پز غذا اولین نشانهی تمدن بود، عطرها (دگرگونی اصلاح شدهی عناصر معطر اطراف ما) یکی از نشانههای عالی دیگر تمدن هستند. شاید عطرها مرموزترین و هیجانانگیزترین نوع نشانههای موجود باشند، زیرا غیرملموس، زودگذر و نامرئی هستند.
این امر باعث تطمیع و توطئهی بیشتر برای کتاب اترو میشود، زیرا دیدگاه ما برای صحبت در مورد بویایی تحریک میگردد. چشمان ما برای قلقلک دادن سوراخهای بینی خود، استفاده از رنگ برای برانگیختن میل به عطر و کنار هم گذاشتن متنها و تصاویر متناسب برای بازی دادن تصورات ما اغوا میشوند. هر فصل دارای نشانهای از قوانین رنگدرمانی برای صحبت در مورد گروهی از عطرها است که دیگر به خانوادههای بویایی تقسیم نمیشوند، بلکه با نماهای پیشنهادی رنگ مرتبط میگردند.
یقین رنگ سفید، خوشمزگی رنگ زرد، شادی رنگ سبز، شوق رنگ نارنجی و البته شور و شوق رنگ قرمز، بصیرت رنگ نیلی، ضعف رنگ آبی، طبیعی بودن رنگ سبز. هر صفحه به مانند هر یک از ارزشمندترین نسخههای کیمیاگران پیش از بیان داستان و توضیح فرمول جادویی هر یک از 22 عطر اترو به بررسی ترکیب آن میپردازد. به عنوان مثال، «دستورالعمل» جدید برچسب "پگاسو" شامل ترکیبی از لیمو ترش و ترنج با مقداری روغن بهار نارنج، افشانهای از چوب سدر، یک یا دو قطره بنزوئین و گل آفتابی و به مقدار دلخواه ریحان، فلفل و زنبق است. گویی شعری که با روح ما سخن میگوید، شور و شوق کهن را طنینانداز میکند و در عین حال، نویدبخش آیندهای آلوده به احساسات است.
اترو با نگاه به آینده، طراحی کل خط بستهبندی را تغییر داده و ظاهر گرافیکی مدرنتری را انتخاب کرده است که با نقوش بتهجقهای در تصویر سیاه و سفید بصری با جزئیات بنفش برجسته شده است تا با روح زمانه و همچنین برند اترو مطابقت داشته باشد. ما در عصری با گرسنگی سیریناپذیر برای احساسات میتوانیم به کمک عطرهای موجود در بطریهای کوچکتر 50 میلیلیتری جدید، غذای ویژهای را برای حواس خود فراهم کنیم.
لینکهای مفید : Etro | اترو | ادکلن Etro | عطر اترو | خرید ادکلن Etro | قیمت عطر اترو
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0